יום ראשון, 26 ביולי 2009

על אופנה כתומה והדחקת ההתנתקות

כתום.
תמיד הייתה לי קצת בעיה עם הצבע הזה.
אני מניחה שהבעיה החמירה כשהחלה ההתנתקות, ובתור ירושלמית, היה סביבי המון כתום, שקיבל פתאום משמעות פוליטית, ובלי להכנס לדעותיי האישיות, הציף עד בחילה את הסביבה שעוטפת אותי.
באותה תקופה מכירות הכתום ירדו, המעצבים והרשתות נשארו עם מלאים ענקיים של צבע כתום, וצצו הנחות "כתומות".
מאז התרחקתי מהצבע הכתום.
ומעולם לא הרגשתי צורך לחזור להשתמש וללבוש אותו.
ופתאום,
נתקלתי בתמונה זו.
שגרמה לי להרהר שוב האם אני יכולה להפסיק את החרם הלא מודע שלי על הצבע הכתום.
מעבר לזה.
אני אוהבת אנשים שהולכים עד הסוף.
לא מפחדים מהתגובות של החברה הסובבת אותם.
לא חושבים מה מצפים מהם.
הם בוחרים קטע.
והולכים איתו עד הסוף.
בלי פשרות.
בלי היסוסים.
בלי מחשבות מיותרות.
פשוט עד הסוף.
כזו היא הבחורה בתמונה הזו.
עד הסוף.
היא החליטה שהיא לובשת כתום.
אז היא לובשת כתום!
והסרט בשיער.
והשמלה.
והגרביונים.
כולה כתומה. בלי שום פשרות.
(TFS)
נזכרתי שיש לי שמלה כתומה.
אבל לא כתום תפוז-התנחלות כמו של הבחורה למעלה.
אלא הכתום החדש.
הגוון החמקמק הזה שבין כתום לורדרד לצבע סלמון לקורל.
אני באמת צריכה ללבוש אותה.
המשכתי לשוטט לי ברחבי האינטרנט. כשראיתי בערך רבע שעה אחרי תמונת נערה הכתומה את הנעלים הללו:
כמובן שלא יכולתי להשאר אדישה אליהן, אחרי נערת התפוז שלנו. והחלטתי לצרף את "לו הייתי רוטשילד" עם תמונת השבוע שלי.
הנעליים - Tabitha Simmons
718 פאונד (4451 ש"ח)
שמלה מדהימה של אלכסנדר ואנג (בצבעוניות הכתומה שניסיתי להגדיר מקודם) חוברה לה יחדיו עם נעליים אלו לתחילתה של ידידות מופלאה.
שמלה - אלכסנדר וונג
417 פאונד (2585 ש"ח)
לחיבור צבעוני הוספתי טייץ של אורבן אאוטפיטרס
טייץ- אורבן אאוטפיטרס
38 $ (152 ש"ח)
מטפחת קיץ מתנפנפת לקשירה סביב הצוואר או על הראש של מיסוני בצבעוניות מדהימה תמשיך את הקו הכתום-סגול שלי
מטפחת מיסוני
52 פאונד ( 322 ש"ח)
והתיק שאני מריירת עליו כבר לא מעט זמן, ועולה הרבה מעבר למה שאני אי פעם ארשה לעצמי להוציא על תיק...
או באופן כללי על משהו שהוא לא נגיד, טיסה לחו"ל.
להמון זמן...
תיק - מולברי
1805 פאונד (11.470 ש"ח !!!!! )
והכל יחד, על הרקע הירוק המדהים שרק מקפיץ בתמונה של בחורת האורנג'דה את הצבעוניות הכתומה:

5 תגובות:

לובה אמר/ה...

התיק אלוהי, מעט מזכיר את הבירקין המהולל.
התנגדתי במשך שנים לצבעי הכתום והצהוב הזועקים עוד בגלגול היותר שמרני שלי עד שהתאהבתי בהם.
חביבים עליי במיוחד גווני הסלמון-קוראל והבננה אבל בסופו של דבר, הכל הולך :)

חולמת בהקיץ אמר/ה...

אחלה אנסמבל!
אני גם לא השתגעתי אף פעם על הצבע כתום, לפני ואחרי ההתנתקות.
אני חושבת שהפריטים הכתומים שהראית מראים איך אפשר לעשות את זה נכון ואם נזכרים בפיתה הכתומה של נינט אז זאת דוגמא לאיך אפשר לעשות את זה לא נכון...
מה שהכי מגניב באנסמבל שהרכבת זה שאפשר לרכוש אותו או שאפשר לקחת משכנתא על בית עם אותו סכום...
אבל אין מה לעשות, דבירם יפים עולים כסף רב...
הכי נפלתי מהתיק. הורס.

Tal אמר/ה...

crazy - בסופו של דבר, אין מה לעשות, הכל עניין של שילובים. כל צבע וכל בגד הכי נוראי יכול לההפך למשהו מדהים אם ישלבו אותו בדרך הנכונה. חוץ מקרוקס. להם אין שום תקווה.
חולמת בהקיץ - מסכימה איתך על המשכנתא, האמת שאפילו חשבתי לכתוב על זה, אבל לא רציתי להלחיץ את האהוב שלי... :)
אז התפשרתי על טיסה לחו"ל...
הזכרת לי את הפיתה של נינט, אלוהים, זה היה כל כך גרוע שהדחקתי את זה טוב טוב!
דברים יפים אכן עולים הרבה כסף, אבל ממש לא רק! לי אישית אין בארוני ולו פריט אחד שאפילו מתקרב למחירים שאני מציגה כאן, ועדיין חושבת שיש לי פריטים לא רעים :)
החוכמה לעשות ממשהו שלא עלה המון כסף, מראה של מליון דולר!

emilie אמר/ה...

אני חייבת לציין, שלי אף פעם לא הייתה לי בעיה עם כתום. כן הייתה לי בעיה של ללבוש הכל באותו צבע (כמו הבחורה המקסימה בכתום) אבל נגיעות של כתוב פה ושם תמיד שימחו אותי, אבל מה שיותר חשוב בעיני זה הצבע הסגול! אני כל כך אוהבת סגול והוא משתלב כל כך יפה עם כל כך הרבה צבעים! זה התחיל מהשילוב המועדף עלי של סגול וירוק! אח"כ התאהבתי בסגול וצהוב! עכשיו הסגול והכתום הזה כל כך יפים ביחד! אני פשוט מאוד מאוד אוהבת סגול!

Anna אמר/ה...

אאוטפיט מקסים הרכבת, והוא לא מעלה אסוציאציות של התנתקות בשום דרך או צורה...:)
אין לי בעיה עם כתום (למרות שגם אני חוויתי את התופעה בהיותי דרומית) , חוץ מדבר אחד: צריך ממש להזהר עם הגוונים השונים וכמו גם הבדים בשביל שהוא ייראה טוב באאוטפיט. למשל לבחורה בתמונה יש שמלה מקסימה עם טקסטורה מגניבה בבד שעושה את כל ההבדל!
והגוון שאת מדברת עליו הוא אחד האהובים גם עלי! מן tangerine שכזה...:)