יום חמישי, 23 ביולי 2009

חלומות על מחוזות רחוקים.

בבוקר נורא התחשק לי להיות בכפר קטן בדרום צרפת.
לברך את השכנים שמציצים מהחלון "בונז'ור!"
ללכת ברחובות הכפר הקטן, שסמטאותיו מפליאות אותי כל פעם מחדש, ולהביט לצדדים.
מצד ימין לראות דלת ישנה, עם צבע מעט מתקלף.
מצד שמאל לראות עציץ תלוי עם פרחים צהובים, מטפטף טיפות מים של השקיה על המדרכה.
להמשיך ולפגוש את פרנסואה, לשאול מה שלום האישה, ואיך מתקדמת נגינת החליל של הבת.
ללטף חתול קטן שמתרוצץ בסמטה, עם פעמון קטן לצווארו.
בדרך לשוק המקומי.
ובשוק, תפוחים אדומים ערומים בערימה מסודרת ומעוררת תיאבון.
ריח הבגט הטרי תלוי באויר.
מציץ מאריזה חומה של שארלוט שהולכת כמה צעדים לפני, מתופפת בנעלי העקב הקטנות שלה.
הקפה שלי כבר יהיה מוכן לצד הקראסון החם.
אני אשב בשולחנות המתכת הלבנים המעוטרים בפרזולי תחרה.
כמובן בחוץ.
בעוד הבריזה הנעימה של בוקר צרפתי נושבת בין הדוכנים.
לידי יעבור מוכר הגבינות, יחייך לעברי עם ניד ראש.
יספר לי שיש גבינה חדשה מהמשק של העיזים ואני חייבת לעבור לטעום.
בעוד הוא מספר, אני כבר מתחילה לחוש את טעמה על הלשון.
ואת ריחה העז בקצות נחיריי.
עם סלסלת הקש שלי, אמשיך בסיבוב הבוקר.
ירקות טריים.
לחם טוב.
איזה מקרון קטן לאהובי.
בנחת.
אני אחזור הביתה, אשים ביצים טריות במחבת אקצוץ סלט קטן.
ואעיר את אהובי עם נשיקה.

ותודה לאסין על הצילומים

11 תגובות:

Olivia אמר/ה...

אני חמה על הנעליים שלך.
וואו!

לובה אמר/ה...

אני לחלוטין איתך, רק שהפנטזיה שלי מתרכזת בעיר הגדולה ולא בפרברי צרפת. פריז, פריז. יום אחד זה יקרה.
אאוטפיט נהדר!
אשמח אם תבקרי בבלוג האופנה שלי.

מ. אמר/ה...

ממש עשית לי חשק לחזור לצרפת.
למרות שתדעי לך שהקוראסונים שם אכזבו אותי ברמות קשות ואת המקרונים המהוללים לא כזה קשה להכין! (מניסיון).

nina אמר/ה...

אוי, תהיי בריאה, הצלחת להכניס אותי היטב לתוך הפנטזיה ואז להתעורר בבום מול הלפטופ ולהבין שאני הוזה... :)
המשקפי שמש הורסות! זה פראדה אם אני לא טועה? אם לא אז יש להם דגם ממש דומה..
נשיקות!

!Ugly Jewelry אמר/ה...

אני דורשת לדעת מיד מאיפה החולצה המהממת הזו???
אאוטפיט מקסים!

עפר אמר/ה...

איזה כיף לחלום על חופשה כזאת. לי זה הזכיר את הספר הכיפי "תחת שמש טוסקנה".

Galit Lynn Stiklaro אמר/ה...

אוףףףף, גם לי כל כך בא להיות עכשיו בכפר קטן בצרפת. בדיוק כמו שתיארת...
טוב, נתרכז עכשיו באאוטפיט. נהדר :)
וגם המשקפיים.
אני גם צריכה לרכוש משקפיים בעלות מסגרת לבנה.
המלצה?

Tal אמר/ה...

אוליביה - תודה חמודה!!
crazygal - האמת שקצת נמאס לי מהעיר, בא לי קצת שקט, לנוח מהבלגן, מהרעש, מהמרדף התמידי אחרי הזמן...
מורן - מוזמנת לשלוח מתכון!! :)
נינה - נורא רציתי את הדגם של פראדה, הם קוראים לזה דגם "פרפר", הן מדהימות, אך בגלל אילוצי תקציב רציניים, נאלצתי להסתפק בחיקוי...
ugly -תודה רבה!! האמת שהחולצה היא של scoop, נקנתה לפני בערך 3 שנים וכל פעם אני מוציאה אותה מחדש בקיץ ואוהבת אותה מחדש! :)
עפר - לא קראתי את הספר, אבל תודה על ההמלצה, אני אחפש אותו!
גלית - בגלל שאני משתדלת לא להכנס לחנויות משקפיים בגלל מחלת המשקפיים שיש לי והתקציב שאין לי, אני לא באמת יודעת לכוון אותך לקניית משקפיים. ומעבר לכך הכל תלוי בתקציב שלך לקניה, אם הוא רב משלי, בורי לחנות האופטיקה הקרובה לביתך ואני בטוחה שתמצאי משהו חיובי, אם לא תמיד יש את חנויות החיקויים כמו x-ray ואחרות שמספקות מענה מידי וזול לטרנדים שעכשיו ברחבי העולם

אוסף פרטי אמר/ה...

אופסי, המגיבה "נינה" זו אני!! (אני עושה ניסיונות לעיצוב בלוג חדש ועל כן יש לי שם משתמש נוסף..)
וכן, המשקפי פראדה אכן מדהימות, לאחותי יש אותן בשחור הקלאסי - הורסות.

all*over*print אמר/ה...

הי טל
לא מזמן גיליתי את הבלוג שלך
הבלוג מקסים.את גם כותבת ממש יפה(עברית נפלאה ויחודית כמובן גם האופנה.. אז כיף לקרוא
ולא רק להתבוננן בתמונות
תבדקי את הבלוג פריזאית של כינרת
http://parisait.com/
תאהבי
איילת

SARA אמר/ה...

אאוטפיט מושלם. אהבתי הכל