יום חמישי, 9 ביולי 2009

האם קארל לאגרפלד הוא בעצם חננה???

אני חייבת להודות: האהוב שלי הוא קצת חנון.
אמנם החנון הכי חמוד וחתיך שיש.
אבל עדין, חנוניותו מעת לעת זוקרת גבה ויוצאת למפגן נוכחות.
וכאהובתו לא הייתה לי ברירה, ובכדי לשמור על יחסינו תקינים וארוכי תווך, נאלצתי,
לראות "מלחמת הכוכבים" "Star Wars"...
האמת, זה היה דווקא דיי נחמד ודיי נהנתי מהחוויה (אין מה לעשות, גם אני חננה בנשמתי...).
אך בעולם הרגיל, מעטים האנשים שלא נמנים עם קבוצת ה"ח" וראו את כל סדרת הסרטים המדוברת.
על כן,
אני בטוחה שאתם מבינים את גודל הפתעתי כאשר ראיתי את קולקצית הקוטור של שאנל לחורף הקרוב.
מתוך Star Wars:
דארת' ויידר הדמות הרעה של הסדרה:
בעל המשפט האל-מותי :"Luc, i am your father"
ומתוך הקולקציה של שאנל:
האם גם קארל לגרפלד הוא בעצם חננה בנשמתו???
ואם בשאנל עסקינן,
אנא שימו לב לתמונה הגאונית הזו.
ואני לא צוחקת בגאונית.
ג-א-ו-נ-י-ת!
Jak & jil

13 תגובות:

lilu אמר/ה...

באמת תמונה גאונית :)

blossom button אמר/ה...

א-ה-ב-ת-י-!
אני חושבת שאני אאמץ את הרעיון עד שיהיה לי תיק שאנל אמיתי.וזה לא יקרה בקרוב... ):
רעיון מדליק ביותר

אנונימי אמר/ה...

חח כן כניראה שאהובך ואהוב רבות אחרות קצת חננה אבל עדיין הבגדים כמו תמיד מדהימים!חח
והתמונה גאונית!מחשבה יצירתית למי שאין כסף לקנות את התיק (:

סוף שבוע טוב!

O-Ren אמר/ה...

חחחח הצחקת אותי עם לגרפלד. כולנו חנונים בנשמתנו.

Tal אמר/ה...

או-רן, גם אני טוענת ככה, אבל ישנם מגה-מגניבים שלא מוכנים לקבל את דעתי... נראה לי שהם חיים בהכחשה!
כן, אין מה לומר התיק הזה היסטרי. אני פשוט לא מפסיקה לחייך כל פעם שאני רואה אותו, וזה נהיה כבר מביך... :)

נבו אמר/ה...

ג-ד-ו-ל!!!

Standing Ovation אמר/ה...

גדול!

Dana (MODAna) אמר/ה...

חחחח לא ראיתי את הקישור בין הקסדה שלו לסרט עד עכשיו!!
לפחות הוא יצא מהשגרה בשאנל, אה?

the eye אמר/ה...

התיק מקסים! נראה לי שאני הולך להכין כזה גם כן...
זה מתאים בקונספט לתיק הבד הלבן עם הכיתוב "karl who?" בדיו שחור- שקרל לגרפלד נושא.
לגבי הכובע- ב nina ricci עשו משהו דומה לחורף הבא: http://www.style.com/fashionshows/complete/slideshow/F2009RTW-NRICCI?event=show1922&designer=design_house139&trend=&iphoto=2

מ. אמר/ה...

ואו, רעיון מטריף. לדעתי צריך קולקציה שלמה מהדבר הזה. (:

sefi אמר/ה...

הכי טוב חננות. ואם קארל לגרפלד הוא כזה, זה רק יותר מגניב.
האמת הי שקארל לגרפלד הוא מעל לכל הגדרה בשבילי. תודה על התמונה המשעשעת, היא הזכירה לי להציץ בבלוג ממנה היא הגיעה, מה שלא יצא לי לעשות מזמן.

Tal אמר/ה...

the eye - אני מכירה את התיק של קארל הוא גם כיכב בלא מעט בלוגים! הוא ללא ספק אדיר. לגבי הכובע - אולי כובעים שמכסים את הפרצוף ולא משאירים שדה ראיה זה הדבר הבא???
מורן - לגמרי! אני בעד כמה שיותר קולקציות סטאר וורז, לפחות זה יגרום לאנשים לחייך!
ספי - אין ספק שאין על חננות! יש בהם משהו שפשוט אי אפשר לעמוד בפניהם! צ'ארם כזה... אני שמחה שהזכרתי לך להציץ בבלוג! ללא ספק מבורך אחד הבלוגים הטובים!

sefi אמר/ה...

האמת היא שכשאני מסתכלת שוב על התמונה הזאת, אני רואה בה מן ביקורתיות אופנתית. הרי התיקים של שאנל זה מן שקית עם שרשרת ולוגו, בידוק כמ ומה שאנחנו רואים כאן, אז למה כל כך יקר?!
אני מתה על זה אפילו יותר כזה ניראה לי ככה.