יום ראשון, 5 ביולי 2009

יום ראשון חתולי במיוחד

חתול? כאן? מתחת לרגלי?
יום ראשון הוא אף פעם לא יום קל.
אחרי העצלנות של הסוף שבוע.
אחרי המנוחה.
הסרטים.
הטיולים.
המשפחה.
החברים.
החתולים.
וגם הכלבים.
צריך לחזור לשגרה.
שגרה של מוקדם בבוקר, של עבודה, של נסיעות, של לחץ, של בוסים.
בקיצור, לא קל...
לכן, אני מנסה להשקיע ביום ראשון וללבוש משהו כיפי שיעשה לי מצב רוח טוב להמשך השבוע.
הפעם בחרתי מערכת על טהרת הצבעים ה"טבעיים".
אלו שכל כך טרנדיים עכשיו.
בהתחלה חשבתי שבגלל לובן עורי הבוהק, עדיף שאעזוב את הצבעים הללו, אשר גורמים לי להראות חיוורת יותר מתמיד.
אך בשלב מסויים החלטתי שלא.
וכי למה להגביל את עצמי לצבעים מסויימים?
כהות עור לא לובשות שחור?
בהירות עור לא לובשות לבן?
על כן, הרכבתי מערכת נעימה רכה ונשית, קצת דומה למערכת הג'ינס שלי מינוס החספוס הקל של הג'ינס והנעליים.
אל הצילומים נכנס חתול הרחוב החביב והחברותי מאוד וגרם לנו לצחוק ולזרוק קריאות חיבה מוזרות אל חלל הרחוב...
אני בטוחה שאם חתולתי הפרטית תראה את החתול התועה הזה, היא תעלב מאוד על כך שאני מכניסה חתולים זרים לבלוג... אני מצטערת צומי הקטנה!
חמוד קטן! מעניין אותך מה קורה פה? בעצם רק באת להתפנק!
אנחנו קורבן של חתול מפונק!

משחקים עם מראות!

הנעליים שלי שמזכירות לי את דר

גופיה - מנגו

שורט - פול אנד בר

חגורה - נראה לי שאיזו מכירה של יד שניה

נעליים - אלדו

תיק - כיסים

מטפחת - מנגו

תודה לאסין על הצילומים הנהדרים!

13 תגובות:

Dana (MODAna) אמר/ה...

נחמד מאוד, החתולים הם הדרך ללבי
גם אני כבר חודשים במוטיב החתולי - החתול שלי (הומר) מוסיף הרבה לתמונות בבלוג שלי בעיניי :)

אהבתי את הגופייה במיוחד!!

Olivia אמר/ה...

אהבתי את האאוטפיט ובמיוחד את הנעליים :)

saray אמר/ה...

אאוטפיט מקסים , ממש אהבתי את החולצה!
אני מקווה שהחתולה שלך תסלח לך במהרה!

kbp אמר/ה...

אהבתי. כמה אני מתגעגעת לשורטס. האאוטפיט רך, רומנטי וקסום והחתול רק מוסיף.

sefi אמר/ה...

נייס!
אהבתי את הדת הירוקה, ובכלל כל הבגדים הבהירים האלה עושים לי נעים להסתכל.
חוץ מזה הבהיר תמיד ניראה יותר טוב על בהירות, אני מתה על זה ותמיד משתדלת להתלבש ככה.

נבו אמר/ה...

אאוטפיט מקסים,אני מאד אוהבת את הקריצה של סרט הראש,זה כ"כ מוסיף למראה הכולל.

Tal אמר/ה...

dana - כבר שמתי עין על החתול שלך!! איזה שם מעולה זה הומר!
saray - אין לה ברירה לחצופה המפונקת שלי, אם היא רוצה פינוקים, היא צריכה לסלוח!
kbp - בקרוב, נשארו לך רק עוד כמה חודשים! אל יאוש!!
sefi - האמת שכל האאוטפיט הבהיר הזה עשה לי מצב רוח ממש טוב, אני באמת מאמינה שאני אאמץ את הלוק הבהיר הרבה יותר!
moran, olivia - תודה רבה! :)

cupcakes אמר/ה...

הסרט על הראש מאוד שנות ה-20, ולכן כמובן מוצלח ביותר בעיני. גם הנעליים מעולות.

אנונימי אמר/ה...

הטופ משגע ! ובכלל אהבתי את כל האאוטיפ

!Ugly Jewelry אמר/ה...

אהבתי מאד...אאוטפיט קייצי ויפה.
והמרי ג'יינס האלו על הרגליים שלך... להתעלף מהן...
כמובן שהחתול גונב את ההצגה, כמו שרק חתולים יודעים לגנוב :-)
אגב, הדלת הזו שברקע ממש מקסימה!

Standing Ovation אמר/ה...

אאוטפיט מקסים, אהבתי מאוד את הנעליים.

Sharon אמר/ה...

התמונה השנייה נראית כאילו צולמה בפריז.. איזה יופי :)
אאוטפיט אוורירי וקיצי. הנעליים מוצלחות ביותר!

Tal אמר/ה...

cupcakes - אויש אני מתה על שנות העשרים, ועם השיער הסורר שלי אני הכי אוהבת כל מיני סרטים על הראש, יש לי אוסף קטן, בטח לאט לאט הוא יתגלה לאויר הבלוגספירה... :)
ugly jewelry - ללא ספק, חתולים הן אחת החיות היותר תשומתיות! אבל אי אפשר להיות אדיש לדבר פרוותי וחמוד רך ונקי (בדרך כלל...) שכזה!!
sharon - אח, הלוואי!! פריז של דרום ת"א... כמעט כמעט אבל לא... :)