יום ראשון, 14 ביוני 2009

נשף המסקינג טייפ

מתוך אסופת המיילים הישנים:
עוד משהו משעשע שנמצא תודות לאינטרנט. הכלי הכי מצחיק ויעיל של הזמן המודרני .
יש דברים שקורים רק בארה"ב. יש דברים שפשוט לא יכולים לקרות בשום מקום אחר. ה"פרום". אותו אירוע ענק, חגיגת סיום התיכון שבה כל הבנות נראו כאילו הן פשטו על הבוטיקים של אלנבי או ניסו להתחרות למי יש שמלה יותר דודתית/ מנצנצת/ נפוחה/ מכוערת. אותו אירוע שהבנים חנוטים בטוקסידואים עם עניבות ומנסים להתנהג כמו מבוגרים. מזמינים לימוזינות, שותים פונצ' ללא אלכוהול בחסות בית הספר, שותים אלכוהול בפלסקים מוחבאים בין קפלי השמלות או הטוקסידואים בחסות האחים הגדולים. נו, כמו בסרטים ובסדרות. אבל מה. בארה"ב שום דבר לא יכול להיות נורמאלי. בגלל זה המציאו את "פרום המסקינג-טייפ" - Duct-tape Prom זו לא טעות. אתם קוראים נכון. אין צורך לשפשף עיניים בתדהמה. ובכן, בלי עוד קשקושים, קבלו אותם: מבחר ממשתתפי המסקינג-טייפ פרום!!!
הזוג היצירתי הראשון שלנו. שימו לב לבטנה הצבעונית של השמלה! ולריבועים הקטנים בווסט של הבן, שמתאימים לנעליים שלו. הנעליים שלה עם סרטי הקשירה, זה פשוט לא יאומן. זוג אמריקאי קלאסי. הבלונדינית בשמלה ורודה, הבחור עם כובע מצחייה עם A, כי הרי גם בפרום צריך להמשיך להראות "קוליים"... כל ההתאמה הצבעונית והמשחק עם הפסים הכסופים. יש לה אפילו עגילים בצורת לב!!!
האם רואים כאן את שובה של עניבת הפפיון? הוא עשה לעצמו מכנס באגי!!! אתם מבינים כמה סרטי דבק צריך בשביל זה?? הכוכבים מדליקים, ויש אפילו כמה כוכבים כחולים על הנעליים שלה! שילוב צבעים כיפי צעיר והומוריסטי.
הם הכינו פרחים ממסקינג-טייפ!! כל הכבוד על משחקי הפסים! והאיפור התואם! זה עדיין מצחיק אותי. איזו תופעה מוזרה.

כן. יש גם כאלה.

אתם רואים את הצווארון העומד של הז'קט שלו? יש לנו מעריץ אלביס קטן כאן. כל הנפיחות של השמלה שלה אף היא מרשימה במיוחד. למרות הצבעים המזעזעים.

אח, אח, אח. פסי זברה. ממסקינג-טייפ. עם ירוק זוהר. לא קל. אבל עדין נראה באופן ביזאר כלשהו (ואני מתייחסת אך ורק לבחורה!) קצת שיקי. (ומוציאה את הכפכפים הנוראיים מהמשוואה!!)

לא ברור מה נסגר עם האוזניים של החתולים, אבל אי אפשר שלא להעריך את היצירתיות הפורחת בתלבושת של הזוג הזה. הם נראים כמו גרסת מסקינג-טייפ מוצלחת ל"פרוטס" (אופנת רחוב יפנית פסיכית). שילוב צבעים ממש מוצלח! איפה בארץ אפשר למצוא מסקינג-טייפ בצבעים כל כך יפים? יש כאן כל כך הרבה פרטים מדהימים כמו חולצת הרשת שלו, ושכבות בשמלה שלה. מעניין כמה זמן לקח להם ליצור את זה.

גרסה מוצלחת ל"איפה אפי" בצבעוניות מגניבה. הוא בטח היה החננה של השכבה. זה שגם קצת יצירתי. ובטח הולך מחופש לכנסים של מלחמת הכוכבים וכל זה. אבל אי אפשר להתעלם ממנו. עד כמה מחריד שזה. זה ממש אסתטי. עם המקל (הכל כך מגניב! שנותן לו כזה פאסון!) המפוספס, העניבה המפוספסת באופן שונה, הנעליים, החלק האחורי של צווארון הז'קט שרק הוא צבוע בכול! יש כאן כל כך הרבה תשומת לב לפרטים! שאפו.

ונסיים בזוגות המממממממש הזויים. אלו שכבר אין מה לומר עליהם. זה השלב שאפשר לשפשף עיניים בתדהמה ולמלמל לעצמך: "זה לא יאומן" / "דפוקים האמריקאים האלה" / "אין מצב שזה באמת קורה" / "הולי קראפ"/ "וואט דה פאק"/ "לפחות הומור יש להם" ועוד שלל אמרות תדהמה.

אני רוצה שתשימו לב שכתוב לו מצד ימין של הז'קט אובאמה, וה-A האמצעית נראית כמו הבית הלבן (!!!!) מסקינג-טייפ. הכול. לא נורמאליים. שיהיה יום מלא חיוכים. כאן תמיד כדי לבדר אתכם.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

omg !
זה כל כך הזוי, אין דברים כאלה !
איזה פישראלים יהיה אומץ כזה לשים דברים כאלה ?! XD

לוחות אמר/ה...

אני חושבת שאני לא הייתי מתנגדת ללכת ברחוב ללבוש את זה ולהרגיש מיוחדת (-: