יום ראשון, 14 ביוני 2009

האם יש דבר כזה יותר מידי צבעים?

אתמול הייתי בסרט דוקומנטרי על איב סאן-לורן.
מעבר למראות המדהימים מהאטלייה שלו, הבדים, הסקיצות ואופן העבודה בסטודיו הוט קוטור, הדבר שהכי תפס את עיני היה שמיסייה סאן-לורן עבד כמעט ורק עם דוגמניות שחורות, כלומר כהות עור.
השנה הייתה אז 2002 והוא היה אחד המעצבים היחידים שהשתמשו בדוגמניות שחורות מאז ומתמיד.
כיום עם עלייתו של אובמה לשלטון, הפך השחור לטרנד, ורואים בכל המגזינים ועיתוני האופנה החשובים והמשפיעים יותר ויותר דוגמניות שחורות.
והאמת, זה מדהים.
על רקע הגוון השחום, נראית כל שמלה כל כך קלילה, כל פרט קופץ לעין, ומעבר לזה, הצבעים נראים חדים כל כך, מלאי חיות.
אני כולי עם גוון עורי המאוד בהיר נוטה ללבנבן בוהק, אכולת קנאה.
לכן, כשראיתי את התמונה הזו, לא יכולתי שלא להכתיר אותה בתור תמונת השבוע שלי!
Face hunter
השילוב הצבעוני כאן מדהים.
יש כאן שילוב כל כך מדויק של הצבעים המאוד בסיסיים בגוונים המאוד מדויקים שלהם, שיוצרים מראה כל כך עליז ושמח.
ליצור הרמוניה מכל כך הרבה צבעים יחד זו אחת המשימות הקשות ביותר, ואני מאמינה שצריך להיות מאוד יצירתי ומאוד ייוחדי כדי להצליח להראות טוב ולא מגוחך.
הבחור הזה בתמונה מעל, הצליח במשימה הזו בגאון!
העובדה שכל הצבעוניות הזו נמצאת על רקע גוון עורו הכהה לפי דעתי רק מחזקת את הטענה שלי שכל צבע נראה הרבה יותר טוב והרבה יותר רווי על רקע כזה. ואני מאמינה שזו גם אחת הסיבות העיקריות שהוא נראה כל כך מגניב ולא כמו איש לגו מגוחך!
סחטיין גם על הצלם שבחר למקם אותו יושב על המדרכה עם הפס הצהוב ורקע הבתים הצבעוניים בשכונת בריק-ליין הכה מגניבה בלונדון.
בחור מגניב, צלם מגניב, סביבה מגניבה.
אין מצב שזה משתבש.
תחי המגניבות!

אין תגובות: