יום שני, 15 ביוני 2009

לו הייתי רוטשילד 11.6

הקיץ כבר כאן. אני אמנם לא ממש מרגישה את הלחות והחום והאימה היות ורובו הגדול של היום אני מבלה סגורה במשרד ממוזג קשות לבושה משהו ארוך שאני יכולה למצוא באזור (מזל שיש המון בגדים סביבי...). על כן מערכת הלבוש של היום אינה קיצית באופן מובהק ויש שיגידו שהיא אביבית ואינה מותאמת לחום ארצנו, אך להם אני אגיד- רבותיי, יש מזגן. אז ככה. הכול התחיל (כרגיל...) מחולצת טי שירט (אגב אם מישהו פעם תהה איך קוראים לטי-שירט בעברית תקינה, אז, היכונו... קוראים לה, חולצת קמץ!! כן כן!! לפי דעתי זה שם גאוני...!) חמודה, מצחיקה ומקסימה במיוחד:

חולצת החמד הזו מקורה ברשת האמריקאית "Forever 21" ועלותה בסך הכול 11$! (44 ש"ח בלבד) הבעיה עם חולצות כאלו היא עם מה ללבוש חולצה כזו ואיך ללבוש אותה בלי להרגיש כמו ילדת תיכון/חטיבת ביניים שמנסה להיות מגניבה, או חננה. אני אתן פתרון קטן בהמשך. אבל בינתיים...

את החולצה המתוקה הזו ניתן לשלב עם הכול. ג'ינס כחול, תכלת, לבן, שחור, אפור, צהוב ובעצם עם כל צבע שמתחשק. חוץ מג'ינס היא תחייה בהרמוניה עם חצאיות מיני חמודות, מכנסיים קצרים, דגמ"חים וכו'... כן. באמת הכול... בחרתי לשלב אותה עם ג'ינס, דווקא בגזרה גבוהה, כשהחולצה מוכנסת לתוכו. בכדי שיראו את ההדפס אני אוציא אותה טיפה ואגרום למראה "בלוזון" קטן.

ג'ינס נהדר זה, בצבע אפור משופשף, עם תפרים מיוחדים במותן הוא פרי יצירתו של אלכסנדר מקווין לליין הצעיר והזול יותר (הכול יחסי...) שלו. מחירו הוא 390$ (1560 ש"ח אצלנו)

כמו שאתם מכירים אותי עד עכשיו, אני לא אפסח על חיפוש זריז של נעליים מדהימות, ואבחר הפעם סנדלי פרנזים (שנראים כאילו הם משתלטים על העולם) בצבע כחול מדהים על עקב גבוה, בשביל לא להראות כמו ילדת תיכון אלא קצת יותר כמו אישה... 526 פאונד (3261 ש"ח) הבטחתי פתרון... לא אמרתי שהוא יהיה זול...

לסיום, ולהוסיף טיפה צבע, אני אמצא מטפחת צבעונית ומדליקה ואקשור אותה סביב ראשי כך שהקשר יהיה בצד הקודקוד, אבל עדיין למעלה. (האהוב אומר לי שאני נראית כמו עוזרת בית כשאני קושרת ככה את המטפחות שלי...) דוגמא לקשירה המבוקשת ולזריקת צבע שמפיחה חיים במערכת כולה.

ולסיום, המערכת כולה :

4 תגובות:

shuiit אמר/ה...

לא אכפת לי להראות כמו ילדה קטנה גם ככה כולם חושבים שאני עתודאית... החולצה הזאת אדירה לגמרי!! :)

ואניחשבתי שהתגובה שלי תחנוך את הפורום.. טעות!..

Tal אמר/ה...

את משהו מיוחד!!

Standing Ovation אמר/ה...

החולצה חמודה לגמרי!

אנונימי אמר/ה...

חולצה מגניבה לחלוטין!!
בלוג פשוט מעולה !