יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

גארת' פיו במחווה לקוסם מארץ אופ

לא מזמן כתבתי על העובדה המצערת שאין לי לפ טופ. שמעו הורי את זעקתי השקטה ובצעד משותף של הזדקקות למכשיר קטן נשי ונח לנסיעות ארוכות (של אמא ושלי) קיבלתי אל חיקי לפני כמה ימים לפ טופ קטן מתוק קליל ושימושי. הידד! תודה אבאמא! אך בכדי שאוכל להתחיל ולשאת עימי את המחשב הקטן והדנדש עלי למצוא לו כיסוי מחשב הולם. לצערי בנתיים נמצא אך ורק כיסוי שחור ולא מעניין במיוחד. תוך שיטוטי למציאת כיסוי הולם לדרישותיי האסטתיות והמעוצבות, הגעתי לאתר של AnOther Magazine, שם מצאתי בחנות המקוונת שלהם, שיתוף פעולה בין גארת' פו (מעצב אופנה עולה בשמי העיצוב של הממלכה המאוחדת, עליו כתבתי בעבר, ודגמים נוספים שלו ניתן למצוא פה או פה ) עם קולט הפריזאית. פו יוצר כיסוי המזוהה עם עיצוביו. הנקיון הגרפי, האסטתיות שבין המפוזר למדויק, המאבק שבין השחור שמסמל את החושך ללבן המסמל את האור גורמים למוצר זה לענות במדויק על הדרישות שלי. הבטנה שרקומה בקווילט כוכבים רק גורמת לכיסוי הזה להיות יותר ויותר נחשק. חבל שהוא גדול מידי (ועולה 456 ש"ח) ללפ טופ הקטן שלי. כל כך חבל...
חברות ישראליות שמעתיקות כל מוצר אפשרי, אנא, עשו וורסיה ישראלית מוצלחת לכיסוי זה ותייצרו אותו לעשרה אינץ'.
תודה מראש!

5 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

גארת פו עם קישקושיאדה של אייטיז?
תמיד הערצתי אותו כמעצב-אליל על זמני שלא נוחת על עשורים מסווימים.
כעטיפה של אייפון (בקטן) זה כבר נראה יותר טוב...

tamar's sweet closet אמר/ה...

יש בETSY מיליון תופרות שעושות תיקי מעטפה ללפטופים. שווה לעשות סיבוב, אולי לא תקני מותג או מעצב אבל המחירים סבירים בהרבה והמגוון עצום.

the purple toe אמר/ה...

רוצה מתנה ליום הולדת?
נשיקות בייב

sefi אמר/ה...

תתחדשי על המחשב. התיק הזה ניראה מהמם.
אני נאלצתי להסתפק בכיסוי קונבנציאונלי יחסית ל"שמואל" שלי. האמת היא שנתת לי רעיון. אנסה לראות אם יש משהו מגניב כאן בניו יורק.

rachel.lavie אמר/ה...

סטודנטית לעיצוב תעשייתי אמרה..
איזה תיק מגניב ללפ טופ. גם לי כרגע יש תיק שחור ופשוט ואני בחיפושים אחר תיק מגניב ומעוצב. אחפש כאן ואולי אמצא :)