יום שלישי, 24 בנובמבר 2009

מכירים את הטרק בונוס שחבוי בסוף הדיסק?

אתמול בלילה (3 בבוקר ליתר דיוק), בעודי נמצאת אי שם בחלום השביעי אחרי הענן התשיעי, החליט המחשב שלי לעשות לעצמו ריסטרט. ארוחת מחשבים לילית של עדכון אוטומטי + כיבוי והתחלה מחדש. אני, ששינת דובי עמוקה לא ממש נמצאת בלקסיקון שלי, התעוררתי בבהלה מנעימת ה windows שנסגר. סיפור מצער זה, גרר כשעה של התהפכויות הלוך ושוב בנסיון נואש להרדם חזרה. שעה של מחשבות. לפחות יצא מזה משהו טוב. נזכרתי בקמפיין של מעצב הנעליים כריסטיאן לבוטין לחורף 2008-09, אשר אוטומטית התקשר לי לפוסט של אתמול. בליבי כבר התחרטתי איך לא חשבתי על זה קודם ושילבתי בינהם לפוסט אחד. אבל לא נורא. הרי לכם פוסט חדש המתפקד כההמשך יבוא של הפוסט הקודם. גם אז התמלאתי הערכה כלפי הקמפיין יוצא הדופן. גם כיום. הרי הוא לשיפוטכם.
כאן ניתן לראות את כל עשר תמונות הקמפיין.
ועוד לינק אחד. מיכל מהבלוג איי לאב ג'וש כתבה עליו כבר כשהוא יצא לפני כמעט חצי שנה.
זמן טס כשנהנים...

תגובה 1:

pea אמר/ה...

הקמפיין הזה ראוי לאיזכור שוב ושוב ושוב. אני מתבוננת בתמונות (בייחוד השלוש שהצגת כאן) ומרגישה כאילו אני נמצאת ברייקסמוזאום באמסטרדם, מתבוננת בתמונות של טבע דומם הולנדי כאשר לתוך הרהורי האמנותיים חודרות הפנטזיות הבלתי פוסקות על נעליים ועוד נעליים (ועוד נעליים...).
הממ... דווקא מתאים לכל קונספט הממנטו מורי הזה, לא?