יום שני, 16 בנובמבר 2009

שלטון הסווטשירט

רבות דובר על החורף שמגיע-הולך-מגיע-הולך-אולי מגיע-והנה הוא הולך. והנה אני מצטרפת אל עמיתי הבלוגרים, אל שיחות החולין המתנהלות בכל מקום. הקרירות הגיעה. הפוך ירד. גרבי הבית (המנומרות) יצאו ממחבואן. נעלי הקיפי עוד שניה עושות את הצגת הבכורה לעונה זו. אמנם הבגדים עדיין בארון למעלה. אבל זה רק עניין של זמן. והוא לא רב. תאמר כל פאשיוניסטה שאין דבר יותר כיף בחורף מאשר להתכרבל בתוך סוודר גדול. אומר אני - אין דבר יותר כיף מלהתכרבל בתוך סווטשירט ענק. במיוחד אם הוא של אוסקלן (Osklen). אוסקלן. מותג ברזילאי של בחור בשם אוסקר (Oskar Metsavaht) אשר התחיל כמותג של בגדי ספורט הנותנים מענה למטפסי הרים וצמח למותג הלבשה נחשק ביותר ורחוק מכל אסוציציה של פרופר בגדי ספורט. באתר של המותג, טוענים כי המותג מסמל את אורח החיים של נשים וגברים שטבע, אורבניות, בין לאומי, מקומי, אורגני וטכנולוגי משתלב בחייהם.

בפועל אנחנו מקבלים קולקציה מגובשת, מפוסלת ובעיקר מרשימה.

מומלץ מאוד ללחוץ על התמונות להגדלה.

סקלת הצבעים המונוכרמטית מתאימה בדיוק להלך הרוח המכורבל-חורפי. העובדה שאין הוא נצמד רק לגווני החורך השחורים-אפורים אלא משתמש רבות גם בגווני האבן והשמנת יוצרת אוירה נעימה, בייתית ואינטימית.

הגזרות, למרות השימוש בחומרים פשוטים לכאורה, מעוצבות לעילא.
ומבחינתי הן בחזקת אוונגרד לביש.
אין ספק שאת אף אחת מהגזרות של אוסקלן לא תראו באחת מהרשתות הקרובות למקום מגוריכם, אבל גם אין לי ספק שאת בגדיו של אוסקלן ניתן ללבוש, ולו הייתה לו נקודת מכירה בארץ, ניתן היה לראות את בגדיו אף ברחוב הישראלי.
ומעבר להכל.
הבגדים שלו מצליחים לתפוס את הסטייל החמקמק.
אותה הרגשה כמעט בלתי ניתנת להשגה
של נשיות, רכות, ועוצמה שמצליחות להשתלב בטבעיות בהמון המון קוליות.
אין מה לומר.
הדגמים שלו פשוט מגניבים.
לגמרי.

5 תגובות:

נועה אמר/ה...

אחלה סריגים לחורף שאולי יגיע השנה, מתישהוא....

שיקסע אמר/ה...

אוף, הכי עושה חשק להתכרבל!

reve אמר/ה...

וואו, נראה הכי מחמם, אבל בעיקר הכי יפה עיצוב לא מתחשב שהוא הכי מתחשב, והכי נטול צבע בצבעוניות הלא צבעונית שלו. תודה על ההיכרות

Yuval Etzioni אמר/ה...

אכן סוודרים נהדרים הייתי רוצה אחד גם (אבאמא שומעים?)אהבתי את המשקפיים

תודה על הלינק.

rebecca אמר/ה...

גאוני!