יום שבת, 22 באוגוסט 2009

חלומות על גי'נסים מרגלים וסרטים גרועים

אפקט הג'ינס.
החזרה המאסיבית של האופנה העכשווית לשנות השמונים העליזות שאנחנו רואים במגוון צורות וצבעים (ניאונים - מקובל, גזרות עטלף - אהוב, גזרות א-סמטיות - אחלה, מראה מבריק ורטוב - נסבל, מחוכים - ניתן למצוא בהם חינניות בשילוב הנכון, אבל אלוהים, אלי הטוב, אלי הרחמן והחנון, כריות כתפיים? בטי שירטס??? קשה לי איתן. עד מאוד) גררה איתה תופעה אחת נוספת שמאיימת להשתלט על כל חלקה טובה של שפיות.
הג'ינס. בעודי מנסה להתגבר על שאריות הג'ט לג שהשתלט עלי וגרם לי לההפך לסוג של זומבי בימים האחרונים, מצאתי את עצמי שרועה על הספה מול המאוורר בוהה בסרט שהוקרן במקרה באותו הזמן באחד מערוצי הסרטים.
הסרט (שקצת גרם לי לנקיפות מצפון על בזבוז זמן ברמה לא הגיונית למטרה לא שווה בעליל), שנקרא "מאהב חשאי", מספר את סיפור אהבתם (הלא צפוי בכלל) של סוכן FBI שנשלח להגן על עדת מדינה ומוצא את עצמו נוסע איתה לארוחת כריסמס בבית משפחתו הלא מתפקדת. כמובן שהכל נגמר בחיבוקים ונשיקות, כולם התאחדו והיה נהדר.
אתם יכולים להבין שאני לא ממש מציינת את הסרט כחלק מפינת "מועדון הסרט הטוב, האינטליגנטי והמומלץ"...
אלא שפרט קטן אחד בסרט משך את תשומת ליבי והצחיק אותי עד אין קץ.
באחת הסצנות, נשכבת ברנדי (הגיבורה הראשית שכמובן קיבלה את שמה מאמא האלכוהוליסטית, אגב, אני רצינית, הסרט הזה כזה ירוד...) על המיטה של הגיבור, בעודו שוכב על שק שינה למרגלות המיטה ומשוחחת איתו שיחת "אני-כזאת-מסכנה-אמא-שלי-העניה-עד-מאוד-לא-אהבה-אותי-לך-יש-משפחה-עם-המון-כסף-תפסיק-להתבכיין"תוך כדי הזום על עיניה המתמלאות הדמעות של ברנדי ניתן לקלוט בעיניים בלתי מזוינות את המצעים עליהם שכבה אותה ברנדי אומללה.
מצעי ג'ינס!!!!!
מצעים למיטה מג'ינס!!!
פערתי עיניים בתדהמה ואמרתי לעצמי, הורס! אני חייבת למצוא עוד כאלו!
וחיפשתי.
באמת.
אבל מסתבר שמצעי ג'ינס לא כל כך שכיחים בימינו.
בלית ברירה הפנתי את מאמצי החיפוש שלי לאתר הכל יכול - אי-ביי.
ואכן, שם מצאתי את מבוקשי, מצעים למיטה מבית Nautica!
זה כל כך הצחיק אותי שהייתי חייבת לשתף אתכם.
הציפית:
כשניסיתי למצוא עוד ורסיות למצעים המשעשעים עד בלי דיי הללו, נתקלתי במצעים שאני מודה, הרבה פחות טובים, אבל עדיין גרמו לי לגחך בשמחה:

אני חושבת שהעובדה שמישהו מניח את ראשו כל לילה על ציפית עם הדפס של מפשעת מכנס ג'ינס פשוט לא נתנה לי מרגוע וגרמה לי לחזור ולצחקק כמו ילדה קטנה כל כמה דקות...

לכל זה מצטרפת העובדה שקיבלתי מדודתי האהובה צופי שמלת ג'ינס מגניבה לגמרי של דורין פרנקפורט שמקורה לפי דעתי, אם לא בשנות השמונים אז בחצי הראשון של שנות התשעים, ועקב שרוול ארוך תחכה בסבלנות בארון עד בואו של המיני סתיו המיוחל שלנו.

חוץ מזה גם מצאתי ז'קט ג'ינס שווה לחלוטין בasos. מעולם לא מצאתי את ז'קט הג'ינס המושלם לי. תמיד הוא עמוס מידי או נקי מידי או שהשרוולים שלו לא מסתדרים לי או שהאורך שלו לא טוב לי, בעצם מה שאני מנסה לומר זה, שז'קט גי'נס קלאסי, אין לי. מצד שני, כל תחליפי הז'קט הקלאסי קורצים לי עד מאוד. ברשותי כבר ז'קט אופנוענים מג'ינס המחכה אף הוא לבואו של האויר הקריר, וארוני מאוד ישמח לקבל לחיכו גם את הז'קט הזה:

אויש, הוא כל כך חיובי!

9 תגובות:

blossom button אמר/ה...

אני מתה על ג'ינס-פשוט פריט אלומוות שחייבים בארון
גם אני עוד לא מצאתי את ז'קט הג'ינס שלי,והז'קט אופנועים שלך נשמע ממש מבטיח
המצעים של נאוטיקה ממש מגניבים,אהבתי מאוד

אוסף פרטי אמר/ה...

גם אני שמתי עין על הג'קט הזה באסוס!! אין מה לעשות, השפעת הבלוגסיפרה, בסוף כולנו נסתובב לבושות אותו דבר מכף רגל ועד ראש :))
ג'קט ג'ינס קלאסי וטוב זה באמת דבר די נדיר, אבל שווה להשקיע בחיפושים. זה מסוג הפריטים שלעולם יצאו ויחזרו לאופנה הלוך ושוב..

sefi אמר/ה...

הברנדי הזאת נשמעת לי חמודה משהו. לי אין טלוויזיה ולכן איני יכולה ללחוות חוויות כאלה וזה חבל כי אולי דווקאבא לי לפעמים לבהות במשהו ולא לחשוב.
בהצלחה במציאת ג'קט הג'ינס המושלם, אני קצת ויתרתי על זה..

pea אמר/ה...

יו, פטיט, יצא לי לראות את הסרט הזה אתמול (לפחות חלק ממנו...) ואני יודעת בדיוק על מה את מדברת! :))
ג'ינס זה ה-דבר ואפשר להתכסות בו מכף רגל ועד ראש, תרתי משמע... אני מתה על שילוב של כמה בדי ג'ינס באאוטפיט אחד. זה מסוג הדברים שנשמעים ממש רע אבל יוצאים ממש טוב. והג'קט מאסוס חיובי ביותר. לא הייתי מתנגדת...

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

הג'ינס הקלאסי עושה קאמבק והרשי לי להסכים איתך - טוב שכך.

:)

מ. אמר/ה...

האמת שאני די חוששת מעניין ההשתלטות של הג'ינס על העולם.
אני מחובבי הג'ינס במכנסיים בלבד. זה פשוט נראה לי מגוחך טיפה בכל השאר. |:
אבל מי אני שאתנגד? הג'קט האחרון בהחלט יפה! (:

יפית כדורי - סטייליסטית אישית אמר/ה...

הג'קט ג'ינס הורס

Kalba אמר/ה...

אוווו מיי גאד אני רוצה מצעי ג'ינס כאלו למיטה!!!!!!!!!!!!

reve אמר/ה...

הסדינים הראשונים נראים כמו מה שהולך להפוך את השינה לחוויה ממין שונה לחלוטין! מקסים...